2014. augusztus 5., kedd

Goodbye

Sziasztok drágáim. Nem, nem új résszel jövök, csupán búcsúzni jöttem. Gondolom mindenki hallott már a történtekről…. Nos ahogy mondani szokták: Minden vég egy új kezdet! Mivel egy Olivéres blogot kezdtem el írni, amit nagyon szerettem, bár az utóbbi időbe nem volt rá sok időm, magánéleti okok végett, most viszont végleg bezárom.  Sajnálom nem megy, nem tudok ezek után tovább folytatni egy olyan blogot amiben Ő a főszereplő,amiben még a ByTheWay tagja Ő is. Egyszerűen nem megy, mert tudom, hogy ez már a múlt. Igy már minden más….
De bevallom hiányozni fog Barbi és Oli története, mert tényleg nagyon a szívemhez nőtt az egész blog. És köszönöm nektek, hogy olvastátok, és szerettétek is remélem.  Megsúgom ezek után sem hagyom abba az írást van egy másik BTW blogom, amiben Ya Ou a főszereplő azt fogom folytatni, remélem az is ugyanígy elnyeri majd a tetszéseteket.

Végezetül pedig annyit, hogy kitartást, a srácoknak szükségük van ránk Wayerekre, mivel nehéz időszak előtt állunk. De együtt menni fog, csak bíznunk kell egymásban! J

3 megjegyzés:

  1. Én imádtam.! Akárhányszor elolvastam sírtam rajta.! Köszönöm, hogy írtad.! ♥

    VálaszTörlés
  2. Annyira sajnálom hogy abbahagyod!:c Kedvencem volt:)
    Viszont lehet egy kérésem?:)Elküldöd e-mailbe hogy mi lett volna a vége?:)Légysziii!

    VálaszTörlés
  3. szia! Sajnálom, hogy abbahagyod, de tudnád linkelni a másik blogod?

    VálaszTörlés