2014. január 24., péntek

Prolológus


Na hát sziasztok! Ez a második blogom, remélem tetszeni fog, ez most ByTheWay-es blog lesz.






 Nemsokára itt a karácsony, ez az - az ünnep, mikor együtt a család, mikor együtt ültök le az asztalhoz, mikor alig várod, hogy együtt díszíthessétek fel a gyönyörű karácsonyfát és mikor egyszerűen csak örültök annak, hogy vagytok egymásnak és csak egyszerűen szeretitek egymást.
Nos, nálam ez többé már nem így van… én már nem ülhetek egy asztalhoz a családommal már nem mondhatom el nekik  mindennap, hogy mennyire szeretem őket, többé már nem…
Ez lesz az első karácsonyom itt az árvaházban és már lassan egy éve annak, hogy nincsenek velem a szüleim és a húgom. Még mindig nem dolgoztam fel a történteket, mivel tudom, hogy az egész az én hibám volt, nagyon csúnya dolgokat vágtam a fejükhöz azon az estén, de ezen már nem tudok változtatni. Senki sem tud változtatni rajta. Egyszerűen egyedül maradtam, egymagam a nagy világban, és nem tudom, hogy mihez kezdjek. A sors fintora pedig csak az, hogy én túléltem, pedig egyedül nekem kellett volna meghalnom nem pedig nekik. A húgom csak 8 éves volt, még előtte ált az egész élet, akárhányszor erre gondolok könnybe lábadnak a szemeim és legszívesebben ordítanék egy nagyot, de lehet, hogy még az sem segítene…
-  Barbi, Barbi, Barbi… - szaladt oda hozzám a barátnőm Lexi. – Ugye nem sírtál megint? – kérdezte szomorúan, de én csak megráztam a fejem. Lexi az a lány, aki mindig segít, ha valami baj van, ő már kiskorától itt nevelkedik és mondhatni, hogy már hozzászokott az itteni élethez. Egyébként Lexi tizenöt éves a szülei elhagyták mikor még csecsemő volt, igazából mást nem is nagyon tudok róla… valahogy soha nem mesél többet. Igaz, hogy Lexi fiatalabb nálam, mivel én tizenhét vagyok, de ő az egyetlen ember ezen a helyen, aki megért, és akivel egy kicsit el tudom feledni a gondokat.
- Na, hallottad a jó hírt? – kérdezte kíváncsian, majd leült mellém az ágyra.
- Nem, milyen jó hírt? – kérdeztem vissza én is és egy kicsi kíváncsiságot mutattam felé, bár egyébként abszolút nem érdekelt a dolog.
- Tudod, van az a műsör az a X- Faktor, na és ott volt egy fiúcsapat az a neve, hogy ByTheWay és képzeld, el eljönnek ide, hozzánk karácsony második ünnepén azért, hogy koncertet adjanak nekünk. Fel tudod ezt fogni? – kezdett el ugrálni, hihetetlen nem láttam őt soha ennyire boldognak talán még soha sem. Tudom, hogy sokszor belógott a nevelők szobájába csak azért. hogy megnézhesse ezt a csapatot a tv-ben és mindig csak róluk beszélt és most teljesül az álma. Szóval a ByTheWay idejön, hát kezd érdekelni, hogy mi lesz, bevallom tényleg aranyos tőlük hogy eljönnek hozzánk, úgy hogy biztosan ott leszek a koncerten. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése